btlbsr humaasli bizde de uzamış sarılık vardı. 2 buçuk ay civarı geçti hatta 3 aylık olmak üzereydi. Doktor anne sütü alerjisi ama sakın emzirmeyi bırakma alışacak dedi. Emzirmekten başka hiç bişey yapmadım. 3 ay hep sarıydı. zaman geçtikte azalıyor korkmayın doktor kontrollerini düzenli yaptırım yeter
lilasmomy humaasli ben de aynı bu şekilde devam ettim gözünün akı yeni geçti zaten en son gözlerden geçiyor, eğer tahliller temizse dert etmeyin çocuğu da hastanelerde çok yormayın çünkü anne sütü sarılığı zaten sıkıntı yok yani bazısı 6 aya anca geçiyor
lilasmomy humaasli ilk 1 ay verdik mama sonra sütüm artınca bıraktık. Valla her istediğinde verdim gece de 2-3 saate bi alarm kurdum verdim öylelikle de arttı sütüm