Ayseee60 valla öyle bişey yaşamadık hiç duymadım da çevremde hep kullanılır bende yemişim bebeken erken ergenliğe girmedik. Genelde ergenlik genetiktir anneniz ne zaman girdiyse o zaman girersiniz. Tabi herşeyin fazlası zarar ama haftada 2 verilebilir. Her gün yiyecek degil sonuçta