2 aylık bebeğim var sürekli emziriyorum sağımda yapmama ragmen daha önce hiç acı ve yara gibi birşey yaşamamıştım fakat son 1 hafta 10 gündür gögüs ucu acısı ve ağrısı yasıyorum bebeğimin damaklarının gelişmesinden mi emme gücünün artmasından mı bilmiyorum ama gögsümün ucu havluya değse bile acıyor yara yok fakat emmeye basladıgı agzına aldıgı an canımdan can gidiyor gibi düzenli olarakta incia gögüs ucu kremi kullanıyorum bu durumu yaşayan var mı?