Ayperi Herkese merhaba, normal doğum yapıp dikişi atan var mı acaba? Varsa nasıl iyileştirdi fikir verebilir mi?
Melekannem Ayperi Benimkisi attı 50 gün cektim ama günde 4 kez batikonla silip furacin merhem sürdüm dikiş yeri geri birleşti
Ayperi ahmt hadi ya😔 doğum yapalı 16 gün oldu 5.gün gittiğimde dikiş atmıştı ve tekrar dikildi ama o da tutmadı😔 ve şuan bildiğin açık bi yara yana doğru, idrar deyince yanıyo napcağımı şaşırdım hiç kapanmıcak gibi duruyo, size de çok geçmiş olsun
Ayperi DevranAlp 5.gün yanma arttı aynayla bakiyim dedim bildiğin yarık gibi bi yara anneme de baktırdım o da dikiş yok dedi hemen doktora gittik bakmadan önce dikiş atmamıştır dedi ama bi baktı bin de bir olur dedi tekrar dikti ama 2.kez olduğu için tutma ihtimali yoktu ve mitelim tutmadı
DevranAlp Ya bn de Doğum yapalı 26 gün oluyor iki güne kdr dikişler görünüyordu şimdi baktım dikiş mikiş yok attı mı düştü mü bilemedim ara ara ipler geldi ama dışarda ki dikişlerimi göremeyince evham yaptım acaba attı mı patladı mı die sonuçta bütün sermaye ora 😀
Ayperi DevranAlp bence sizinki artık düşmedir 26 gün olmuş eğer açıklık yoksa dikişlerin düşme vakti geldiğinden iplik geliyodur
Ayperi ahmt aynen görüntüyü söylemiyorum bile😔 doktor iltihap yok dedi ama açık yara sanırım idrar değdikçe ister istemez oluyo
babygirlandmom Canm benimde 1 dikisimi atti ama sonra kendi kendine birlesti hatta eskisi gibi oldu hic dikisin attgi belli bile olmuyo 35 gun oldu dogum yapali dis dikislerim dustu ictekiler duruyo ama merak etme kendiliginden kaynyo bol bol batikonla😊
Ayperi Melekannem aynen canım bugün başka bi doktora gittim tanıdık nöbetçiymiş şansıma antibiyotik tedavisi verdi 3 gün sonra 3. Kez tekrar dikilecek nasıl dayanıcam ona hiç bi fikrim yok 😔