Kediperest kim bu herkes ya bunlar yeni moda geliyor bana. Bebişler tabii ki erken uyusa güzel olur, büyüme hormonu salgılanıyor bu da ok ama bu kitabi ezberlere biraz mantıklı yaklaşmak lazım. Sirkadiyen ritim olarak düşününce kış aylarına nazaran yaz aylarında çocuğun geç uyuması çok doğal bir süreç. Yani güneşe göre hareket eden canlılarız, mevsim değişiyor, havalar ısınıyor, bebeklerin uyku kıyafeti ve örtüsü bile değişiyor, uyku süresi ve düzeninde sapmalar da normal bence çok sıkıntı etme