Sizin kadar erken olmasa da oğlum 2.5yasındayken 2. Sezaryanımı oldum. Bağırsak yapışıklığı varmş.
Doktorlar “ neden bu kadar erken hamile kaldın, birdaha böyle erken hamile kalırsan daha uzman doktorlar tarafından doğum yaparsın” falan dediler. Riskli gebelik yaşıycamı söylediler.
Zaten ilk doğumum çok güzeldi ama ikincisi hiç güzel değildi. Aynı hastane… İlkinde ilgi vardı ama 2.de hiç yoktu