Merhaba anneler. Kızım 2 bucuk aylık 3 gündür ağlayarak nerdeyse siyah dencek koyulukta kaka yapıyor sulu. Demir kan ilacı vs kullanmıyoruz. Alerjik mama ve anne sütüyle besleniyor bebeğim. Doktor kontrolümüz yarın. Acili aradım gelsenizde ağrı kesiciden başka bişey yapmayız dedi. Nasıl sabah etcem bugun cok ağladı. Başına gelen varmı?