sevalg bizde böyle şeyler olmamıştı canım bacağında şişlik varsa kolonyalı pamuk ya da buz koy dedi hemşire bizde şişlik ateş falan olmadı. Biraz mızırdandı ama emzirme sorunu da yaşamadım gayet emdi belki bebekten bebeğe farkediyodur yinede danışabiliyosan danış ateşi vs varsa ilaç verirler