mucizeolsuun Merhaba kızlar doğum yapalı 2 ay oldu lohusalıktan sonra ara ara lekelenmelerim var gusül gerektiriyor mu yoksa özür mü sayılıyor
Yesillimon mucizeolsuun Lekelenmen bir avuç içi kadar oluyorsa gusül gerekiyor az bir lekelenmeyse özür sayılıyor
mucizeolsuun BurcuKucuk kırkım çıktı tabi o zaman aldım bebeğimin 2 aylık. Lohusalıktan sonra lekelenme görüyorum dedim ☺️