muzisderler Hanımlar merhaba 18 gün önce normal doğum yaptım kanamam iyice azalmıştı kahverengileşti bitecek sanmıştım ama az önce kocaman bir pelte kan düştü pede ve biraz da kanamam geldi kanamam hatta devam ediyor normal mi? Aşırı stres yaptım
Ldc Benimde öyle oldu rahimde parça kaldığını söyle doktorum ilaç kullandım düşmesi için düşmeyince kürtaj yaptı parçayı aldı sonra düzeldi ama normal doğuma göre toparlanmam çok uzun sürdü çok şükür geçti gitti. Normal doğumlarda bu tarz durumlar olabiliyomuş korkma ama yinede doktorunla iletişimde kal. Kanaman artarak devam ediyosa eğer hastaneye çağırır muhtemelen. Geçmiş olsun muzisderler
Elfgrn muzisderler Çok normal doğumdan sonra doktorum bu şekilde pihtilarin dusebilecegini korkmamam gerektigini söylemişti rahim temizleniyor kanama ile atıyor.
muzisderler Ldc bir haftalıkken kontrole gittim aslında hem alttan hem karnımdan ultrasonla kontrol edildi temiz dedi ama korktum şimdi
happybaby61 muzisderler bende normal doğum yaptım arkadaşın da dediği gibi parça unutmuşlar rahimde o da kanamaya sebep oluyor ilaç verdiler banada düşmeyince bende kürtaj oldum bence sen lohusa polikliniğine bi gözük canım.Bende kan değeri yüksek çıktığı için bir gece hastanede bile kaldım yani damardan antibiyotik verdiler enfeksiyon kapmamam için.
muzisderler happybaby61 bir haftalıkken kontrole gittim aslında hem alttan hem karnımdan ultrasonla kontrol edildi temiz dedi ama korktum şimdi yarın doktoru arayayım en iyisi