Kızım 4 yaşında iştahsızlık nedeniyle doktora gittik “boy ve kilosu gayet iyi ama iştahsızlık için takviye edici yazacağım” dedi Argivit yazdı fakat eczacı iştahsızlık problemi için Dynavit verdiğini herkesin memnun kaldığını söyledi. Aralarında da çok bir fiyat farkı olmayınca onu aldım. Kullanan anneler var ise hangisi daha iyi? Memnun kaldınız mı?