Bebeğim 21 aylık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum bir yanımda 2 yaşa kadar daha emsin diyor çünkü asiri çok seçici aşırı hiç birşey yememesinden korkuyorum bide anne sütü giderse ne olacak. Emzirmeyi bıraktırmak için sabır taşı düşünüyorum güveni zedelenirse ne olacak