Tugbakadir Kızlar bebek arabası alacağım oğlum 1 aylık. Siz hangi marka aldınız. Memnun kaldınız mi ? Genelde puseti küçük sığmıyor diye duydum. O yüzden puseti büyük olsun istiyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum
damlaemir19 Tugbakadir ben mamas papas tercih ettim şuan oğlum 2 aylık birkaç kez kullanabildik şimdilik memnunuz 😊
KuzeyiinAnnesii Tugbakadir baston puset bak ilerde çok rahat edersin Chicco liteway olabilir ben travel aldım tek başıma başa çıkamadım baston aldım 6. Ayda
Mum damlaemir19 Tugbakadir bizde mamas papas armadillo xt3 tercih ettik 45 günlüğüz ama sürekli kullanıyoruz cok memnunuz tavsıye ederiz
goncali Tugbakadir bugaboo bee3 siddetle tavsiye ederim. 3 yaşındaki abisi büyüdü simdi 15 günlük ogluma kullanıyorum.
[silindi] Tugbakadir inglesina’nın aptica modeli. Puseti 13 kiloya kadar kullanılıyor çok memnunum 👍🏻