rabbenahepbana Kızlar doğum yapalı 36 gün oldu hâlâ kanamam devam ediyo şuan sarı bazen kırmızı ve acayip kötğ kokulu sizlerin nasıldı geçen varmı veya çözüm bulan
expelliarmus rabbenahepbana benim de 30 gün oldu. Bi gün hiçbir şey yok. Bi gün hafif kanama oluyor . Diğer gün sarımsı dediğiniz gibi . Bence normal yavaş yavaş bitiyor . Koku olması çok normal değil ama enfeksiyon mantar falan olabilir . Benim koku yok suan. 40 çıkınca bi kontrole gidin muayene etsinler . Ben de o zaman gideceğim
Elayberosmom rabbenahepbana normal benim tam 40 gün sürdü tam bitti abdest aldım ardından adet oldum. 40 gün olunca kontrole gitmeniz gerekiyor zaten o zaman doktora sorun yine de
Elayberosmom rabbenahepbana evet normal doğum sonrasi içerisi temizleniyor benim de kötü koku şikayetim vardı ama dediğim gibi yine doktora sorun 🤭