deren01 Yatakta yatiyor ama ayaga kalkiyor düşmesini nasil engelleyebilirim en alt kadeneye indirsim ama gece sik uyandığı icin alırken zorlanıyorum bu seferde
BerenA12 deren01 park yatak kullanmıyorum ama en alt kademede gece alıp emzirmesi zor ama yatak boyu omuzlarına geliyo ve tırmanamıyor 1 yaşında kafam rahat. Düşmesindense zorlanarak alıyorum
1anne0 deren01 ben de zorlanıyordum sonra yerde yatmaya başladım onun da yatağını yere koydum.bence ihmal etmeyin çünkü benim kızım bir kere düştü yataktan, gerçekten çok kötü oldu ihmale gelmiyor
Haffuse Yandan fermuarli olanlari var aslinda, kesek onu tercih etseydin. Kizim 2 yasinda, parka yatak ukkaniyorum hala,zamanla emzirmek icin de alisyorsun😅 Gece beslenmesinin de kesilme zamani geliyor😅 Bu da sana bi kesmek icin motuvasyon olur belki😅🤭