Merhaba benim 3,5 aylık bebegim var bizde önce hipp ile başladık. Birkaç yerde okudum hipp gaz yapmayan özelliği sebebiyle kolay sindiriliyormus yani tokluk seviyesini kısa tutuyormuş. Eczacimiza sorduk oda bebelac gold önerdi bu daha çok tercih ediliyor dedi. Çok şükür bizde gaz sorunu olmadı şu an için memnunuz