doga1 Göğüsum yumuşadı iki aylık bebeğim önceleri sert ve siziliydi süt oldugunu anlıyordum şimdi neden böyle oldu yoksa kesiliyor mu
nazlii1_ doga1 hayır normal Bi durum emzirmeye devam edin bebek istedikçe. Göğüsler terbiye oldu deniyor doğru mu bilmiyorum 😅
Aryaderin doga1 göğsünün yumuşak olması sütünün olmadığı anlamına gelmez benim de öyleydi ve hemen hemen herkesin öyledir yapabiliyorsan sağım yap her gün hem iyi gelir hemde saklarssın sütünü
Minel-inannesi doga1 memeleriniz terbiye olmistur☺️ bebeginizin artik cene kaslari daha aktif, emme refleksi daha güçlü oldugu icin eskisi gibi 2 cekip birakmiyo☺️ arz talep meselesi ne kadar emerse o kadar süt uretilme evresine gecmişsiniz hayirli olsun☺️
[silindi] doga1 oluyor o 2 aylik zamaninda ne oluyorsa bilmiyorum benimde oyle oldu cok panik oluyordum sütüm kesildimi diye falan ama bebek tam emmeye alıştığı cekiminin guclendigi zamanlar hatta daha fazla memede kaliyor bu ay degilmi ondandir 3 bucuk aylik oluncada emme sıkıntısı çıkarıyorlar emmiyolar o ara memeler gene tas gibi oluyor sonra 4 ayıni anlatınca herseh rayina oturuyor🤣
kubra5461 Bencede terbiye olmuş benimde göğsüm yumsak geliyor ama bebeğim emmeye başlayınca sut geliyor
[silindi] doga1 oyle :)stres yapmayın cok etkiliyor sütü surekli kesildimi kesilecekmi korkusu olmasın