Birkucukbebekmeselesi
Pasolig olmadan maça bilet alamaz ve maça giremezsiniz. Eşinizin adına olması şart maalesef ki. Sizde gidecekseniz eğer sizinde kendinize çıkarmanız gerekiyor. Biletler maça 4-5 gün kala çıkar. Kategoriye göre fiyatları değişir. Ve derbilerde anında o bilet biter.
Benden tavsiye, kale arkası tercih etmeyin. Seneler boyu o maç senin bu maç benim gitmiş bir insan olarak tavsiye etmem. Eğer sizde gidecekseniz tabii☺