asya2808 Üç tane çocuğum var biri rahatsız biride liseye geçecek. Doğuştan rahatsız olan çocuğum için çocuk üroloji ve nefroloji bölümü gerekli. Ankara’da tedavi görüyoruz. Malatya sağlık, eğitim ve maaş açısından nasıl acaba?
Simsimy asya2808 Malatya’da değilim. Ama Malatya depremden etkilendi. Dört dörtlük olamayabilir. Üstte kalsın.
yavrupotuncek asya2808 hastaneler her ilde öyle mi bilmiyorum ama devlet hiç iyi değil adamı tersleyip gönderiyo ilgilenme asla yok tabi nadirde olsa iyi bı doktora denk gelirsen ama ben hiç denk gelmedim diyebilirim eğitim konusunda birşey diyemem bütün iller aynıdır devlet olarak ama deprem olduğu için sağlam bir ev bulmanız zor olabilir ağır ve orta hasar alan evleri ev sahipleri itiraz ederek az hasara cevirip evlerin içini dışını yaptırıp kiraya veriyorlar o yüzden size tek tavsiyem lojman da falan eğer kalmayacaksınız TOKİ konutlarında ev bulmanız ve kiralar aşırı pahalı
yavrupotuncek asya2808 ayrıca üroloji ve nefroloji var diye biliyorum devlet hastanesinde lise konusunda ya evinize yakın yada aldığı puana eş değer bir okula gidecektir
Derinmom26 asya2808 Malatyada bizde gorevdeyiz. Benim çocuğumun da sağlık problemi var Malatya sağlık konusunda çok kötü ilgisiz. Ben Ankara’ya gidiyorum belirli aralıklarla tedavisi için. Malatya’nın Çarşı pazari zaten yok oldu. Alacağın biseyi bulamıyorsun. Konum diye bişey kalmadı herşey konteyner dükkanlar şeklinde. Bide yabancısi olunca daha zor burda
asya2808 Simsimy evet doğu gorevimiz bu Malatya da sanırım doğuya giriyor o yüzden tercih etmek istemiştik