Emzirdiğim göğsümü sağıyorumda emdikten sınra 40 cc süt çıktı kızlar. Kızım ortalama 10 dk emdi ve mememde uyudu bi de bi süre sonra memeyi emiyor ama tutup tutup bırskıyor aktif emmiyor memeyi istemiyor.Refleks olarak yaptığını düşünüyorum ama. Muhtemelen sütün gelim hızı yavaşlıyor. Doyuyor mudur? Bazen çok güzel çiş yapıyor bazen de öyle doldurmuyor bezini 🥲