ikizannesi278 Kombi kapatınca tamamen kombi vanası kapalı mi olmalı daha yeni doğalgaz bağlandı da bilgimiz yok
maygirl ikizannesi278 kombiyi tamamen mi kapatiyorsnuz yoksa sadece ısınma ayarindanmi bahsediyosunuz?isinma isin kapansada scak su kullaniyorsnuz ya oyuzden tam anlamak icn sordm.
Kuzularinanasi ikizannesi278 vanayi kapatirsaniz sicak su gelmez.sadece petekleri kapatacaksaniz ayari dugmesi vardir uzerinde onu kapatin
Deletedmom104 ikizannesi278 Vanayı kapatırsanız ocak ve suyu sıcak kullanmazsınız Kombinin üzerinde petek işareti olan yeri 0a getirin
ikizannesi278 Kuzularinanasi sıcak su gerek yok banyoda kullanmıyoruz sıcak suyu da tamamen kapatcam sadece kombinin yanında vanayı da kapatacak miyim Ocak olan zaten Ocak yanında
ikizannesi278 Deletedmom104 Ocak vanasi zaten ayrı ocağın yanında ben kombinin yanındaki vanadan bahsediyorum
Deletedmom104 ikizannesi278 Kapatın bakalım ocağa gaz gidiyor mu Kombiyi tamamen kapatmış olursunuz öyle ondan bahsediyorum Üzerinde düğme vs yok mu sadece petek kısmını kapatacaksınız
ikizannesi278 Deletedmom104 petek ve su ayarlari 0 getirip kombi kapattım ve sartel ve vana da kapattım ocakta şuan gaz var