Aybirkorunbe Divayorgun Bence hic biri New Balance ayakkabilari sevmeyen tek ben miyim acaba ya cok kotu buluyorum yine renk olarak beyaz diyebilitim
Aybirkorunbe Divayorgun zevk ile alakali canim ya ben guzel bulmuyorum hic tum modellerini o yuzden hic almadim saglamligina bir sey diyemem kullanmadim cunku
Aryaderin Divayorgun bence alacaksan başka modellerine bşk derim tabi belki bu tarz hoşuna gidiyorsa bişey diyemem ama diğer modelleri sanki daha güzel😍💓