9 aylık oğlum var kızlar 2-3 aydır örümceğe koyuyorum resmen elim ayağım ama dün kızım (3) bindi ve dişi kırıldı tamamen kapandı açılmadı bende açtım ve bezle bağladım tutturdum. Sonra bi baktım tekerini kırmış bidayla oturmuyo resmen kırmış bende bi şekilde onuda oturttum 😁 şuan çöp gibi kullanıyoruz resmen. Neyse sorums gelem sizce yeni örümcek almalımıyım 3 ay sonra yaşına gircek biraz çabalıyo belki emekler diye düşünüyorum birazda kararsız kaldım