Denizask2 Merhaba bebeğim 8. Aya girecek yatakta üstte yatiyor henüz kendi kendine kalkmiyor ama ne zaman park yatakta aşagi almam gerekir endişe etmelimiyim kendi bir anda tutunup kalkarmi acaba allah korusun
Sebusebu Denizask2 belli olmaz canım bi anda kalkar mı bilmem ama benimki yastıkları itip yuvarlanıyodu o aylarda. Elinde varsa direk al park yataga
dmlagnr Geçen gün kendi yatağımı toplamak için besigine koydum birden tutunup kalktı şok geçirdim ( 8 aylık ) 🤣