Alara_5 ben kullanıyorum. Maalesef sütüm yok. 4 ay 15 günlüğüz bizde. Eğer mama kullanıyorsan doktorlar 4.ay da geçiriyorlar ek gıdaya. Bize doktorumuz yoğurt,kayısı püresi,elma püresi ve hipp pirinçli mamadan kullanmamızı söyledi. Ben hipp kavanoz kayısı püresi aldım 3-4 tane ama bittikçe tekrar yenisini ben yapıcam koyucam içine. Bir sorun da olmadı Allah’a şükür ☺️🤲🏻