22 aylik oğlum dil gelişimi çok zayıf sadece baba dede nene mama bu kadar diğer türlü adına bakma var , komut alma çok iyi herseyi anlıyor ne dersek yerine getiriyor, yani otizm falan diyeceksiniz ykk kesinlikle değil çünkü çok akıllı zeki bi çocuk leb demeden leblebiyi anlıyor derler ya o hesap😄sadece dil gelişimi çok zayıf ekran vardi ama yaklaşık 7 aydır sıfır ekran bol bol oyun alanı park akranlari ile evde bir araya geliyor ona rağmen yok konuşmuyor daha napmam lazım bilmiyorum bi önerisi olan varmi😊