Ozge_5555 Kek yapıyorum 2 3 seferdir sonra sönüyor kekim neden? Daha önce çok güzel kabarırdi şimdi ise yapıyorum sonra kek iniyor bir tarafı neden öyle oluyor
Ucansupurge Ozge_5555 unu az geliyor olabilir, yumurtayı çok çırpıyor olabilirsin ilk 20dk fırın açılmaz fırını açıyor olabilirsin. Keki yapmadan önce fırını çok ısıtıyor olabilirsin Birden fazla sebebi olabilir 😅
biee23 Ozge_5555 Fırını hiç açmayın ilk 15 dk yoksa söner bide 2 tane kabartma tozu kullanın çok güzel kabarır
mrsjale Ozge_5555 2 kabartma tozu ekle birde kabartma tozunu ekleyince üzerine bir kaşık su dök aktifleşiyor güzel kabarıyor 🙃
Ozge_5555 Ucansupurge 2 bardak un koydum beyaz olana kadar çırptim ilk 20 dk hiç açmadım pişene kadar da açmadım ama fırını ısıtmıştım önceden 😉🫡
KaynanaYiyen Ucansupurge bende 2 koyuyorum. Acı olmuyor. Bir de bi bardak nişasta koyunca yumuşacık oluyor
Ucansupurge KaynanaYiyen bir sonra ki kek yapisimda deneyeceğim bir çok kişi 2 tane koyuyormus çok şaşırdım 😁
Ogulluana Ozge_5555 malzemeler oda sıcaklığında , fırın önceden ısınmış , unu az olunca da çökebilir , bir de ilk 30 dakika fırın açılmamalı
Ozge_5555 Ogulluana malzemeleri önceden çıkardım ama fırını önceden ısıtmıştım 2 bardak un koydum ve pişene kadar da fırını hiç açmadım
Ucansupurge Ozge_5555 3 yumurta 1 su bardagindan 3 parmak az seker 1 su bardağı süt ½ su bardağı yağ 2,5-3 bardak un 1 vanillin 1 kabartma tozu Fox tarifimdir 15 yıldır değişmez 👍 Bence unu az koymuşsun canım
melissk önce fırının altını açın kabarınca alt üst açın pişene kadar da fırın kapağını hiç açmayın bir de eğer çok çırparsanız da kabarmıyor
Ozge_5555 melissk ben altı üstü açtım pişene kadar da fırının kapağını hiç açmadım şekerle yumurta beyaz olana kadar çırptim fırında ön ısıtma yaptım belki ondan sönmüş olabilir demek ki
Melek34011 Ozge_5555 ön ısıtma tam tersi güzel kabartır eşit pişirir ön ısıtmayla ilgisi yoktur bence