Alina_aaa Ya eşime hediye telefon almak istiyorum ama yurtiçi yurtdışı mevzusu çok kafamı karıştırıyor çokta anlamıyorum bana yardımcı olur musunuz yurtdışı kullanan var mı ne gibi eksileri var??
minikoglan Alina_aaa benim yurtdışı. telefon olarak bi fark yok sadece yurt dışı alınca pasaporta kaydettirmek gerekiyor kayıt ücreti ödüyorsunuz
Didem_birdal004 Aynen benimde yurtdışı türkiye alırsan 95 bine geliyor 14 pro yurtdışı alırsan 35 40 bin falan işte kayıt işlemleri oluyor onuda yapıyorsun 20 bine al sana türkiye malı 😂he bu arada aynı bir farkı yok