Kızlar ben sola yatırıyorum beşiğine koyuyorum 2 adım atiyim hemen sağa dönüp yatıyor herzaman gece de gündüz de neden hep sağa yatıyor ya düzeliyormu bu gece arkasında yastık battaniye koyuyprum dönemediği için ağlayıp uyanıyor 7 aylığız bu arada
Bizim gibi olan varmı ya düzeliyormu googleden baktığımda boyun vs vs diyor ama bakışıda boyun simetriği iyi hani o yöne de eğik değil