Yagmurturk Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu bu sezeryan göbeğim hiç gitmedi korse taktım bol yürüyüş yaptım ve bol bol su içtim..ama bi faydası olmadı önerilerinizi bekliyorum