Kızım 45 günlük sarılık devam ediyor doktor anne sütü sarılığı dedi değeride 16.. yatırmaya grk yok,zamanla gecicek dedi...
Benim gibi anne sütü sarılığı geçiren anneler bebeğinizn sarılığı nasıl yok oldu?
Ne kdr zamanda geçti?
Neler yaptınız?
lütfen bir çözüm önerisi..😕