Selam kızlar bebeğim 4 ay 12 günlük sütüm yetmediği için 2 gündür mama takviyesine başladık günde 1 defa veriyorum dün başladık dün de bugünde kakasını hiç yapmadı gazını cikartiyor ama kaka yok normalde günde 3 hatta bazen 4 kere kaka yapan bebeğim 2 gündür yapmadı biraz önce elma suyu sıkıp verdim Google amcada öyle yazıyordu başka önerisi olan varmi ne yapabilirim