Merhaba geçen pazar günü çatlatma iğnesi oldum dayanamadım test yaptım ilaç etkisindende olsa pozitif goriyim diye biliyorum erken yaptım ama negatif çıktı bu kadar erken negatif olması normal mi sağ kasığımda ağrı var bacağıma vuruyor tekrar pozitif olur mu acaba