Milaa07
Bazofil alerjik reaksiyon geçirdiğini gösteriyor, bebeğinizde ufak bir alerjik reaksiyon göstermiş.
Eritrositler de sınırda çıkmış, gözüküyor. Korkulacak bir şey yok. Ama mutlaka sonuçları doktorunuza gösterin o daha net şeyler söylecektir. Değerler çok yüksek değil bu arada. Çok geçmiş olsun.