Aselzeynep61 Hamileliğimde 4 şişe içtim çıkan haberlerden sonra korktum inşAllah bir şey olmaz . Denetlenmeyen şeyler yüzünden olan bize oluyor 😔😔😔
aass2024 Açıklaması yapıldı, denildiği gibi bir şey yok lütfen böyle şeyler paylaşmadan önce kesinliğinden emin olun
DevosMom Aselzeynep61 hamileliğimde günde bir şişe içtim haberi görünce yıkıldım resmen 😢 umarım bebeğim üzerinde gelişimsel bir sıkıntı yaşanmaz
Madamehappyyyyy Aselzeynep61 Sadece bir seri de çıktı falan dediler evde 3 paket var 🫣 akşam çöpe gidecek.
Aslananne2 Aselzeynep61 evet italya ve İsviçre de devlet Türk marketinden doladı yasakladı satamazsiniz diye 😊