defneninannesiyim hiç kafaya takmayın gayet iyi kilosu. 5,5 aylık kızım daha yeni 6.700 oldu. Kilo hiçbir zaman iyi bi şey değil bebek kilolu olduğunda daha kötü doktorlar hemen endokrine vs yönlendiriyorlar ve bir çocuğa ne kadar diyet yaptırılabilir ya da kısıtlanabilir. Kulağınızı tıkayın ve cevap verin bence hele de şu doymuyor mu diyenlere