Selam annişleer yardımınıza ihtiyacım varr arkadaşım bana bebek mama termosu verdi babyplus marka. Sanirim çık hijyenik koşullarda saklanmamış uzun zamandır da kullanılmamış eve gelince güzelce temizledim ama termosun kapağındaki lastik bi tuhaf kokuyor küf gibi. Neler yapmadım neler kokusu çıkmıyor. Sadece lastikleri söktüm ve şu işlemleri denedim:
Karbonat döküp Sirke döktüm beklettim,
Karbonat + Limon sıktım beklettim,
Tuzun içine yartırdım beklettim,
Tuz+Karbonatlı su içinde beklettim,
Karbonat Sirke ve sıcak su içinde beklettim,
Üzerine domestos döküp az da su koyup 5 dk kaynattım,
Başka ne yapayım yardım edin şimdi de üstüne Cif sıktım azcık su koydum bekletiyorum ne kokuymuş anasını satıyım güzelim termosu yalan etti