celikkkk Kızlar birtakım sebeplerden dolayı aşımız geçikti yaklasık 12 gün bayramdan dolayı vs. Herhangi bir sorun olur mu sizce , birde bebişte hafif burun akıntısı hapşırma öksürme var 2-3 gündür ilerleme olmadı ama yapılır mı SiZce 6. Ay aşısı
lokmaannesi Ay aşısını bende geç yaptırdım. Bebeğim hastaydı. Belki bende 2 hafta geç yaptırmışımdır. Tam hatırlamıyorum. Belirli bir zaman aralığı oluyor. Ama diz yarın bir gidin sorun. Hasta ise doktora danışıp öyle yaptırın. Bana kalırsa zamanı varda iyileşmesini beklemenizi tavsiye ederim.
celikkkk lokmaannesi nezle gibi bende öyleyim çunkü bayramdan etkilendik bu tarz hastalıklarun aşıya ne gibi engeli var biliyor musunuz
Madamehappyyyyy celikkkk Sorun olmaz çoğu insan aşı bile vurdurmuyor. Cok önemli olsa zaten sizi ararlardı gelmediniz diye. 🫣