annesininkurabiyesi Merhabalarrr 🌸 8 aylıktan bu yana munckhin kullanıyoruz oğlum her defasında yere atıp damlatmasını sağlıyor suluklar bozuluyor. Önerisi olan var mı
Bebegim_28 annesininkurabiyesi baby plus kullanıyorum tam 1 senedir.. İçi çelik olunca yazın suyu ılıtmıyor. Yada sıcak koyunca soğumuyor falan çok memnunum