Arasinannesi20 Kullanıp memnun kaldığınız sandalet var mı 1,5 yaş hafif bişeyler arıyorum ama beğenemedim hiç
NmalkoC Arasinannesi20 igor almıştım geçen yıl kesinlikle tavsiye etmiyorum corapsız asla giydiremedim hafif fakat hiç kullanışlı değil bu yıl adidasın bez sandaletlerinden alıcam bende
midekoruyucu Arasinannesi20 benim kızım sandaletle asla yapamıyor. Ayağına bişey gelse anne taş anne toprak anne kum 🫠
hayatmavii16 Arasinannesi20 benim oğlum da 1 yaşında İgor a o kadar para vermeye gerek yok bir hafta oldu LCW den aldım birebir aynı model aşırı rahat ve hafif 300₺ tavsiye ederim
aleksandralarossa Arasinannesi20 adidas aldım cok memnunuz parka falan cıkarken hemen onları giymek istiyo
Arasinannesi20 midekoruyucu bazıları tiksiniyor evet ama benimki ayakkabı bile ayağında tutmak istemiyor o yüzden sandalet düşünüyorum
hayatmavii16 Arasinannesi20 hiç ağır değil yok gibi ben 22 aldım ama bi tık büyük yaza anca olur gibi ki oğlumun ayakları biraz tombiş olmasına rağmen en son sarı renk vardı çok tatlı duruyorlar
Arasinannesi20 aleksandralarossa bende dün araştırırken adidasın bir modelini beğendim sizinki hangisi atabilirmisiniz
aleksandralarossa Arasinannesi20 24 aldım deneyerek aldık foto atamıyorum bir türlü. Güzel şık duruyor hem rahat hem çorapla hem çorapsız giydiririm 🫠
Arasinannesi20 aleksandralarossa kaç aylık acaba bende ona göre alıcam kalıbı küçük yazmışlar yorumlarda kimisi 2 numara büyük alın yazmış benimkisi 17 aylık
aleksandralarossa Arasinannesi20 biz deneyerek aldık kalıplar bu yaşlarda sıkıntılı bence botları 22ydi spor bi modelde 23 küçük geldi 24 aldık birinde 23 oldu. Denemek gerek bence
Arasinannesi20 aleksandralarossa ilçede oturduğum için bulmam zor ya denesem iyi olur ama almam gerekiyor ayakkabılarını kaybettik giycek bişeyi yok
haydii aleksandralarossa merhaba biz denedik ama dün mağazada bizim bebe aşırı hareketli parmakları aşağı doğru gelip tirnaklari parmakları zarar görür vs. Diye kapalı modele bakacağız kararsız kaldık
aleksandralarossa Arasinannesi20 o zaman şansınızı deneyin 1 numara büyük alırdım ben olsam olmassa kolayca iade yapabileceginiz alişveriş sitelerinden alırsanz olmassa değişim yaparsınız hatta 2 numara söylyp olmayanı da iade edebilirsnz kararsz kalınca öyle yapıyorum
aleksandralarossa haydii aynı seyi düşünerek bende önü kapalı topuk kısmı acık modeli aldım. Küçükken benim parmaklarım yere sürtüp acıyodu 🥺 o yüzden bu şekilde tercih ettim. Ama belki ileri dogru bir numara büyük olarak parmakları acıkda alırım hem seneye de giyer😁