MrsBilgili Bebegim 2 hafta sonra 1 yaşına girecek boy ve kilosu ayına göre düşük kilo aldırmak için ne yapabilirim yada yaşını doldurduktan sonra kullanabileceğim takviye önerebilir misiniz?
1prensesannesi1 MrsBilgili geceleri uyurken Yulaf unu veya Yulaf ile bebek irmiği pişir içine muz pekmez koy ben öyle biraz topladım bebeğimi
Nikita MrsBilgili sanah kahvaltılarında yarım avokado yedirin. Ceviz, fındık, badem vs türü tohumlar yedirin. Ben bunları azaltınca kızımın yanakları eriyor. Düzenli yedirince de yanakları tombişleşiyor. Zeytinyağı bebeklere kilo aldırmak için kullanılırmış. Bunu da uygulayabilirsiniz
1prensesannesi1 MrsBilgili evet o da var fayda etti bize ama çok değil dediğin gibi benim kızım 1 yaşında artık gece mamalarını sütle yapıyorum kısa bi süre içinde farkı gördüm
Kusbusra Sabah en geç 10a kadar kahvaltısını yaptırmalısınız yumurta tahin peynir ceviz ya da çiğ badem bunları kahvaltısına ekleyebilirsiniz iki saat sonrasında ara öğün verin ara öğün yaptığınızda içine zeytinyağ ekleyin kalorisi yükselir öğle yemeği akşam yemeği ve yatmadan önce yine ara öğün olacak bir şeyler verin oğlum bu şekilde kilo aldı her gün yumurta tahin vermeye özen gösteriyorum kahvaltısında ara öğünlerde de irmik ya da yulaf pişiriyorum az bir şey içine muz zeytinyağ avakado ceviz rendeliyorum pekmez ya da bal katıyorum her öğününe protein eklemeye çalışıyorum hastalanmayançocuk instagram hesabını incelerseniz Melike Hanım’ın denge öğün çorbaları var onları deneyebilirsiniz
Nikita humeyradmn merhaba, özetle kuruyemişlere tohum deniyor. Fındık, fıstık, badem, ceviz, çekirdek, kabak çekirdeği, çörek otu, susam gibi yağ oranı nispeten daha yüksek besinler.