Kızlar ya bebeğimin birden tek gözünde aşırı sarı akıntı böyle kalın bir sarı çapak gibi akıntı oluştu biribirden anlam veremedim. Şehir dışındayız doktoru bi göz damlası önerdi bunla geçmezse gidin dedi ama korkuyorum malum göz hassas bu durumu yaşayan var mı? Acil göz hastanesine gitmek gerekiyor mu? Tecrübe eden var mı? Gözü de kücüldü. Ateş 36.9