armut Bebeğim 9aylık aradılar 9ay aşısı için kızamık aşısı vurulması gerekiyor 9.11ay aradı dedi 1yaşında vurulmaya başlanıyor die biliyorum 9.11ay arası vurduran varmı arkadaşlar bilgisi olan
ilayprensesim armut suriyelilerden dolayı 1 doz daha eklenmiş takvime. Normalde 12. Ayda oluyor ama 9da da yapıyorlar şimdi. Bende kızıma yarın yaptırıcam
cinarcinar armut Ayda ek doz yapıldı. 1 yaşta bir daha yapıldı. Çok fazla vaka görüldüğünden ek doz koyulmuş 9. Aya ama zorunlu değil. doktorumuz önerdiği için biz yaptırdık
elmacekirdegii 6 aylık aşısını yaptırmaya gittiğimde 9 ayda kızamık için gelin çok salgın var tavsiye ediyoruz olmasını dediler. Ama yumurta beyazı yedirmiş olmak gerekiyormuş o aya kadar alerji varsa eğer hastanede kontrollü olmalıymış aşıyı.
armut elmacekirdegii bende 6.ayda aşı için gttgmde 1yaşa kadar aşı yok dediler 9.ayda aradılar o yüzden kafam karıştı yumurta beyazı hiç vermedim açıkçası
elmacekirdegii Rwerdst hayır biz menenjitleri olduk sadece 1 yaşta olacak olan son dozlar kaldı. özellikle kızamık aşısı diye belirtti hemşiremiz. Menenjitleri zaten hastanede doktorumuz yapıyor.
Rwerdst armut kampanya aşısı diye geçiyor. İsteğe bağlı veya salgın durumlarında yapılıyor. Ben kendim istedim aşıyı. Doktorum da geçen gittiğimde önerdi zaten. 1 yaşta tekrarı yapılıyor.