Colahusu Buzluktan tavuk çıkardım acayip kötü kokuyordu ekşimsi iğrenç bir kokusu vardı gerçekten ben de hemen çöpe attım atmasa mıydım yoksa yenilir miydi
midekoruyucu Colahusu buzluktan çıkan et kokuyorsa atmakta iyi yapmışsınız. Ben çok atarım hiç koktuğunu görmedim bu zamana kadar
Colahusu midekoruyucu Ben de sürekli buzluğa atarım ama hiç korkmazdı sanırım bu eti bayadır tutuyorum buzlukta o yüzden olabilir
Colahusu tineanigra normalde de Tavugun kendi kokusundan acayip tiksinirim bir de üstüne bu kadar ekşi kokması hiç normal gelmedi
genc1anne Bir tavuğu buzluktan çıkarıp çözüldükten sonra tekrar buzluğa attıysanız zehirler sizi aklınızda bulunsun