Kızım 13 aylık, evimiz serin ama dışarısı sıcak (İstanbulda yaşıyoruz) dışarı çıkarken nasıl giydireceğimi şaşırıyorum bayramda elbise vs giydirdim ama araba terlediği için normal tayt bluz giydirdim bacakları soğuk falan geliyor fermuarlı sweat hep yanımızda bide şişme yeleği var vallahi bebek çantası taşımaktan yoruldum 😂 sizler nasıl giydiriyorsunuz tişört şort giydirmeye başladınız mı