Dokuzkasimbebesi ek gidaya başlayalı 20 gün felan oldu 1 haftadır kabız gazını da ıkınarak çıkarıyor ne yapabilirim ?
ilayprensesim Dokuzkasimbebesi ek gıdalarının içine 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağı koyabilirsin canım ben kızıma öyle yapmıştım hiç kabızlık sorunu yaşamadık
Hurma_01 Dokuzkasimbebesi kuru kayısıyı buharda pişir sabah 2 tutarlı kaşığı felan verin iyi geliyor.
ilayprensesim Dokuzkasimbebesi acaba miktar olarak fazla veriyor olabilir misiniz ek gıdayı. Yani fazla geliyorsa da sindiremeyebilir çocuk yediklerini diye düşündüm
nyhn Ek gıdayı verdikten sonra emzirirseniz kabızlık sorunu yaşamazsınız. Doyacak kadar olmasına gerek yok 3 5 kere çekse memeyi o bile yeterli. Deneyin fark edeceksiniz
nyhn Dokuzkasimbebesi bu diyeceğimi sürekli olarak yapmayın banada ebe tavsiye etmişti kulak çöpünü zeytinyağına batırıp hafif poposundan içeri sokun birkaç kez daha sonrasında yapar rahatlar yavrucak 1 hafta olmuş çünkü. Ama dediğim gibi bunu sürekli yapmayın alışkanlık yapar bu sefer tuvalet sorunuyla uğraşırsınız.
Dokuzkasimbebesi nyhn yapmazsa o şekilde yapıyorum bu gün 3. gün oldu sağlık ocağına gitcez yapmazsa mecbur yaptırcam
nyhn Dokuzkasimbebesi ama zaten genel olarak ek gıdaya geçen bebeklerde bu durum görülüyormuş YouTube Osman gönülal doktor var o doktoru takip edin bilgilerine güveniyorum