Karamgurme Bugün ilk defa düdüklü kullandım ilkinde bir sorun yaşamadım ama ikinci de buhar boşalması için ayarı yaparken tencerenin buhar kısmından tavana kadar yemek suyu fırladı acaba tam soğumadan yaptığım için mi oldu neden olur ki
coraplarheptek Karamgurme evet bir süre altını kapattıktan sonra beklemelisiniz ardından yavaşça tahliye yapmalısınız
midekoruyucu Karamgurme ben o düdük kısmından korktuğum için tencerenin altını kapattıktan sonra bi süre hiç ellemiyorum. O tıslamaya devam ediyo zaten. Ses kesilince düdüğü yavaş yavaş açıyorum. Birden açında dediğiniz gibi oluyor dikkat edin
sadekahve_bitter Karamgurme ocağı kapattıktan sonra tıslama sesi bitene kadar bekleyin buhar kendi boşalır Aceleniz olursa musluğun altına düdüğü gelecek şekilde açın yavaş yavaş açarak buharı boşaltın diğer türlü tehlikeli yanarsınız
Karamgurme midekoruyucu bende biraz aceleci davranmisim ya birde et koymuştum yanar diye korkuya fazla koymuşum suyunu
midekoruyucu Karamgurme ah evet o da var. Et köpürüyor zaten suyu az da olsa nasıl oluyorsa köpürüyor. Ben çok defa kaynamaya başlarken düdüklüyü tavana kadar su fışkırtırken gördüm. Ay dedim patlicak. Az kokuyorum gene aynı 😒
sadekahve_bitter midekoruyucu suyu çok olunca öyle pıslatıyor Ağzına kadar doldurmamak gerekiyor en az 4 parmağa yakın mesafe olsun
Karamgurme sadekahve_bitter ağzına kadar doldurmadim zaten çizginin bayağı asagidindaydi sadece içindeki yemeğe biraz fazlaydi
midekoruyucu sadekahve_bitter max çizgisine bile 2 parmak kala bırakıyorum et varsa mutlaka tavanım nasibini alıyor 😐
sadekahve_bitter midekoruyucu aaa demek düdüğüyle alakalı bnm Karaca vardı o öyleydi herşey fışkırıyordu Schaffer kullanıyorum o daha iyi
sadekahve_bitter midekoruyucu yapma ya 😂😂😂😂 senin seri kötü çıkmıştır haha bnm ki 4-5 yıllık vardır 😂😂😂