Kızlarr benimde doğumdan sonra 3haftada gelmeye başladı. perşembe ya da cuma günüydü sanırım çok az bir leke geldi ama 3haftayı geçti yarın 4hafta olucak regl olmadım hala 16,5 ay oldu doğum yapalı acaba eski düzenime mi giriyorum ondan mı böyle gecikti doğumdan önce 4haftada geliyordu adetim valla çok korkuyorum 🫣korunmadın mı diyecek olursanız doğumdan sonra 40ım çıkınca ben hemen spiral taktırdım 🫣