6 aylık olucaz cocuk felci asısıda yapılcak sanırım oral mi yapılıyor yoksa kas içine mi internet kafamı karıstırdı biraz sormak istedim birde yan etki yapıyormu ? İnternette 38-39 derece ateş diyo yan etkilerin de ilk bebeğim ve bu aşı zamanları cok stres oluyorum