Kızlar merhaba
Oğlum 15 aylık
Perşembe günü burun tıkanıklığı başladı nezle gibi sadece o akşam ateşi 38.5 lara çıktı calpol verdim bir daha çıkmadı
Malum bayram hava güzel dışarıdaydık muhtemelen hava değişimi oldu diye düşündüm
Kayınvalide herkes nezle oldu geçer diyor ama
Şu an burun tıkanıklığı hala geçmedi başka bir şeyi yok ateş vs
Sizce doktora götürmeli miyim ?